top of page

Cégeknek

Sok cég időt, pénzt és energiát fektet saját brand kialakításába a weboldalon, logón, névjegykártyákon át a kommunikációs eszközökön megjelenő betűtípusig. Többségük azonban abba a hibába esik, hogy nem figyel oda alkalmazottai professzionális megjelenésére, pedig az ő megjelenésük ugyanúgy magában hordozza a cég üzenetét.

 

Az első benyomás a cégről sok esetben az alkalmazottakon keresztül történik. Ők azok kik részt vesznek a meetingeken, eladják vagy hirdetik a terméket a potenciális klienseknek és megalapozzák az első benyomást a márkáról. 

Ez a szolgáltatás olyan vállalatoknak szól akik a professzionális megjelenés érdekében szeretnének pénzt és energiát fektetni alkalmazottaik személyes megjelenésébe is. 

Célom, hogy a siker elérésének érdekében segítsek a cég profiljához megfelelő üzenetet képviselni.

studioE 04.jpg

Csomagajánlatok:

Az igényekhez alkalmazkodva három különböző csomag javasolt. A csomagok egyenként és egymásra építve is működnek. Kisebb cégeknek a harmadik, míg nagyobb vállalatoknak a három csomag együttes alkalmazását javaslom.

01.

 

Céges öltözködési

protokoll

 

 

Általános, a cég profilja alapján kidolgozott, az alkalmazottakra vonatkozó dokumentációs jellegű, belső használatos kézikönyv, PDF változatban és igény szerint nyomtatott verzióban.

 

A konzultáció szintről szintre, részlegről részlegre halad, a legmagasabb szinttől a gyakornokokig. 

Az első konzultáció a felső vezetőkkel személyesen történik, melynek során megismerem az igényeket és a követelményeket, majd ennek megfelelően kialakítom az alkalmazottakra vonatkozóan a cég öltözködési protokollját.

02.

 

Kiscsoportos

tréningek

 

Modern minimalizmus az üzleti életben

 

3 x ’60 perc // ’45p előadás,

’15p Q&A,

nem koedukált,

10-15 fős csoportok (ajánlott létszám)

 

A kis csoportos tréningek lényege egy általános tudás átadása valamint az interakció, mely alkalmával   lehetőség nyílik a személyesebb bemutatkozásra és visszajelzésekre. Kissebb időtartamban, de lehetőség   adódik egyéni iránymutatásra is. Fontos a csapat dinamikája és összetétele, hierarchiája és feladatai.

 
Témakörök:

  • rövid bemutatkozás

  • a kinézet üzenete és az első benyomás jelentősége

  • munkahelyi öltözködési etikett

  • szín és anyaghasználat

  • gardrób és styling

  • testakatok és sziluettek

  • arányok és hosszak

  • trendek

  • beszerzés és karbantartás

  • alkalmi viselet

  • Q&A

03.

 

Egyéni tanácsadás felső és közép vezetőknek

Vezetői jelenlét és személyes márkaépítés 
 
1/ 1-2h

2/ 2-3h

 

Ez a személyre szabott szolgáltatás sokkal inkább az egyénre fókuszál, mint amire a kiscsoportos tréningek alkalmával sort keríthetünk. 

Fontos, hogy az egyén részéről merüljön fel az igény, hisz így lesz nyitott az építő kritikákra és az új dolgok befogadására.
 
Ez a szolgáltatás két részből áll. Az első találkozás első felében egy kötetlen, nem irodai környezetben megbeszéljük az egyéni igényeket, a cég profilját, a betöltött pozíciót és az elérendő célokat. E találkozás második fele lehetőség szerint az ügyfél otthonában zajlik le. Megismerem a jelenlegi ruhatárát, megbeszéljük a hiányosságokat és kiválasztjuk azokat a darabokat, amiket a jövőben is használni tud majd.
 
Az első találkozást általában egy második követ, ahol egy közös vásárlás alkalmával megtanítom, hogyan fejezze ki magát és pozícióját a cégen belül csupán a színek, szabások és anyagok használatával. Megmutatom hogyan és hol vásároljon magának, mikre figyeljen oda a választásoknál, hogyan keverje a színeket, mintákat és stílusokat. Fontos, hogy az átalakulás nem tőle függetlenül, hanem vele együtt történik.

Szolgáltatás ára:

A csomagok árazása függ a konkrét igényektől és a létszámtól. Az első konzultáció, melynek során megismerem az igényeket, ingyenes, ez után tudok egy konkrét árajánlatot adni.

bottom of page