Cégeknek
Sok cég időt, pénzt és energiát fektet saját brand kialakításába a weboldalon, logón, névjegykártyákon át a kommunikációs eszközökön megjelenő betűtípusig. Többségük azonban abba a hibába esik, hogy nem figyel oda alkalmazottai professzionális megjelenésére, pedig az ő megjelenésük ugyanúgy magában hordozza a cég üzenetét.
Az első benyomás a cégről sok esetben az alkalmazottakon keresztül történik. Ők azok kik részt vesznek a meetingeken, eladják vagy hirdetik a terméket a potenciális klienseknek és megalapozzák az első benyomást a márkáról.
Ez a szolgáltatás olyan vállalatoknak szól akik a professzionális megjelenés érdekében szeretnének pénzt és energiát fektetni alkalmazottaik személyes megjelenésébe is.
Célom, hogy a siker elérésének érdekében segítsek a cég profiljához megfelelő üzenetet képviselni.
Csomagajánlatok:
Az igényekhez alkalmazkodva három különböző csomag javasolt. A csomagok egyenként és egymásra építve is működnek. Kisebb cégeknek a harmadik, míg nagyobb vállalatoknak a három csomag együttes alkalmazását javaslom.
01.
Céges öltözködési
protokoll
Általános, a cég profilja alapján kidolgozott, az alkalmazottakra vonatkozó dokumentációs jellegű, belső használatos kézikönyv, PDF változatban és igény szerint nyomtatott verzióban.
A konzultáció szintről szintre, részlegről részlegre halad, a legmagasabb szinttől a gyakornokokig.
Az első konzultáció a felső vezetőkkel személyesen történik, melynek során megismerem az igényeket és a követelményeket, majd ennek megfelelően kialakítom az alkalmazottakra vonatkozóan a cég öltözködési protokollját.
02.
Kiscsoportos
tréningek
Modern minimalizmus az üzleti életben
3 x ’60 perc // ’45p előadás,
’15p Q&A,
nem koedukált,
10-15 fős csoportok (ajánlott létszám)
A kis csoportos tréningek lényege egy általános tudás átadása valamint az interakció, mely alkalmával lehetőség nyílik a személyesebb bemutatkozásra és visszajelzésekre. Kissebb időtartamban, de lehetőség adódik egyéni iránymutatásra is. Fontos a csapat dinamikája és összetétele, hierarchiája és feladatai.
Témakörök:
-
rövid bemutatkozás
-
a kinézet üzenete és az első benyomás jelentősége
-
munkahelyi öltözködési etikett
-
szín és anyaghasználat
-
gardrób és styling
-
testakatok és sziluettek
-
arányok és hosszak
-
trendek
-
beszerzés és karbantartás
-
alkalmi viselet
-
Q&A
03.
Egyéni tanácsadás felső és közép vezetőknek
Vezetői jelenlét és személyes márkaépítés
1/ 1-2h
2/ 2-3h
Ez a személyre szabott szolgáltatás sokkal inkább az egyénre fókuszál, mint amire a kiscsoportos tréningek alkalmával sort keríthetünk.
Fontos, hogy az egyén részéről merüljön fel az igény, hisz így lesz nyitott az építő kritikákra és az új dolgok befogadására.
Ez a szolgáltatás két részből áll. Az első találkozás első felében egy kötetlen, nem irodai környezetben megbeszéljük az egyéni igényeket, a cég profilját, a betöltött pozíciót és az elérendő célokat. E találkozás második fele lehetőség szerint az ügyfél otthonában zajlik le. Megismerem a jelenlegi ruhatárát, megbeszéljük a hiányosságokat és kiválasztjuk azokat a darabokat, amiket a jövőben is használni tud majd.
Az első találkozást általában egy második követ, ahol egy közös vásárlás alkalmával megtanítom, hogyan fejezze ki magát és pozícióját a cégen belül csupán a színek, szabások és anyagok használatával. Megmutatom hogyan és hol vásároljon magának, mikre figyeljen oda a választásoknál, hogyan keverje a színeket, mintákat és stílusokat. Fontos, hogy az átalakulás nem tőle függetlenül, hanem vele együtt történik.
Szolgáltatás ára:
A csomagok árazása függ a konkrét igényektől és a létszámtól. Az első konzultáció, melynek során megismerem az igényeket, ingyenes, ez után tudok egy konkrét árajánlatot adni.