Füzes Eszter vagyok.
Hiszem, hogy az öltözködés a kultúra része és az ezzel kapcsolatos önfejlesztés elengedhetetlen egy felvilágosult társadalomban.
Biztos volt már veled is olyan, hogy nem vettek komolyan és érezted, hogy ez azért van, mert nem a megfelelő képet közvetítetted magadról. Ha rossz skatulyába kerülsz, onnan nagyon nehezen lehet előrelépni. Viszont, ha úgy tudsz kinézni, ami, vagy amilyen szeretnél lenni, az segít azzá is válni.
Hiszem, hogy az öltözködés, a kultúra része és az ezzel kapcsolatos önfejlesztés elengedhetetlen egy felvilágosult társadalomban. Nem elég csupán befogadni, amit a különböző divatmárkák, influenszerek és celebek öntenek ránk a különböző platformokon. A hatalmas kínálatból és zajból tudni kell jól választani. A tudatos választáshoz pedig az önismereten kívül szükség van az ismeretanyag bővítésére, tisztában kell lenni a motivációval és az igényekkel, tudni kell jól alkalmazni a különböző kifejezési formákat, színeket és anyagokat és érdemes megismerni az öltözködés kultúrális hátterét is. Ha kialakítod személyes stílusod, azzal könnyebben tudsz üzeneteket küldeni a külvilág felé magadról, könnyebben felismerhető és megjegyezhető leszel.
Ezért fontos hogy legyen koncepciónk a megjelenésünket illetően. Egy olyan kép központú világban, mint amit napjainkban élünk, tetszik vagy nem, az emberek elsősorban külsőnk és megjelenésünk alapján ítélnek meg bennünket. Ha ez egységben van belsőnkkel, akkor magabiztosak és megnyerőek tudunk lenni bármilyen szituációban.
Célom, hogy a tudatos választás elősegítésével, ehhez a belső harmóniához vezető utat segítsem megtalálni.
Több, mint tizenöt éves divatipari tapasztalattal rendelkezem, melynek során számos fotózáson, forgatáson, szereplésen és közéleti eseményen vettem részt. Az Iparművészeti Egyetem elvégzése után divattervező lettem. Egyeseknek még biztosan ismerős a USE unused brand, melyet anno két társammal együtt alapítottunk meg. A márka fennállása alatt - mely egykor Magyarország vezető divatmárkája volt - elkészítettünk 36 kollekciót, nyertünk 5 nemzetközi és 4 hazai díjat különböző kategóriákban, volt bemutatónk a Berlini divathéten és részt vettünk számos divatvásáron Tokyotótól kezdve Párizson át New Yorkig és Los Angelesig. Részt vettünk kiállításokon Helsinkiben és New Yorkban több alkalommal és társalapítója voltam a „the Room” magazinnak, ami pár éve a magyar kultúrális élet, a nemzetközi kortárs művészet és divat nagy presztizsű magazinja volt. Ezalatt a sűrű időszak alatt több mint 20 címlap megjelenésünk volt, ruháink pedig számos editorialban tűntek fel a különböző hazai és nemzetközi nyomtatott és online sajtóban.
Kollaboráltunk más márkákkal, kicsikkel és nagyokkal egyaránt, terveztünk formaruhákat éttermeknek, cukrászdáknak, butikoknak és néha jelmezeket reklámfilm forgatásokra. A legnépszerűbb együttműködésünk a Coca-Cola light-al volt, a számomra legfontosabb pedig a 2016-os Riói olimpiai formaruha megtervezése volt.
Felöltöztettem számos hazai és pár külföldi színésznőt olyan alkalmakra, mint a Cannes-i vörös szőnyeg, hazai és nemzetközi mozi premierek, vagy európai filmdíj átadó események.
A brand megszűnése után kerestem a helyemet. Stylistként továbbra is vállaltam fotózásokat és forgatásokat, mely időszak alatt körülbelül 30-40 reklámot forgattam hazai és nemzetközi stábokkal egyaránt. 2017-18-ban részt vettem a Drakulics elvtárs című film elkészítésében, mint jelmeztervező. Hatalmas élmény és tapasztalat volt, amit az elejétől kezdve nagyon élveztem. A film elnyerte a szakma elismerését, és munkám gyümölcseként 2020-ban megkaptam a legjobb jelmeztervező díját.
A különböző karakterek felöltöztetése különböző helyzetekre továbbra is nagyon érdekelt, ezért pár évvel ezelőtt elkezdtem öltözködéssel kapcsolatos tanácsadással is foglalkozni. Egyre többen kerestek meg és kérték a segítségemet stílusuk kialakításában, egy működő gardrób létrehozásában vagy közös vásárlásban.